Studio DN dla Wilbo

Studio DN opracowało nową identyfikację graficzną opakowań ryb i owoców morza marki Dal Pesca.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach modernizowania oferty asortymentowej firma Wilbo podjęła decyzję o dokonaniu zmian w identyfikacji graficznej marki Dal Pesca.

   

Prace obejmowały zaprojektowanie nowego symbolu oraz systemu opakowań dla wszystkich produktów Dal Pesca. Głównym zadaniem projektowym było opracowanie spójnego systemu opakowań dla 3 grup produktowych, owoców morza, ryb glazurowanych i ryb panierowanych. Opakowania otrzymały spójną linię stylistyczną opartą na silnym kodzie kolorystycznym oraz apetycznych wizualizacjach produktów budujących pożądany wizerunek emocjonalny marki. 

Wszystkie opakowania zaprojektowanie zostały z okienkami, które umożliwiają obejrzenie produktu przed dokonaniem zakupu. Badania konsumenckie ujawniły, że możliwość zobaczenia produktu odgrywa kluczową rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Firma Wilbo jest jednym z największych polskich przedsiębiorstw specjalizujących się w przetwórstwie rybnym. Na rynku produkty tej firmy sprzedawane są pod markami Neptun, Przysmak oraz pod marką premium Dal Pesca.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"