Stylizacje Tomasza Jacykowa w reklamach sklepów Vive Profit z odzieżą używaną

Sieć sklepów Vive Profit Center ruszyła z trzecią odsłoną kampanii „Każde ubranie ma swoją historię - zainspiruj nią własny styl”. Do współpracy spółka zaprosiła Tomasza Jacykowa. Akcję przygotował dział marketingu firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stylizacje Tomasza Jacykowa w reklamach sklepów Vive Profit z odzieżą używaną

Do współpracy przy akcji spółka zaprosiła znanego stylistę Tomasza Jacykowa i klientów sieci Vive Profit, wśród których ogłoszony został casting. Pierwszego dnia do udziału w nim zgłosiło się niemal 100 osób,  spośród których spółka wybrała 3 osoby. Zwycięzcy nagrodzeni zostali udziałem w sesji zdjęciowej, publikacją jej efektów w największych magazynach modowych i lifestylowych w Polsce. Dla każdej z wybranych osób unikalną stylizacje stworzył Tomasz Jacyków. Stylista szukał inspiracji i ubrań do swoich pomysłów w sieci sklepów Vive Profit, podkreślając własny, indywidualny styl każdej z trzech osób biorących udział w akcji.

grafika

Zdjęcia zwycięzców castingu ukażą się w prasie (m.in. w najważniejszych, kobiecych tytułach: „Pani”, „Twój Styl”, „Elle”, „VIVA”, „Gala”, „Grazia”, „Avanti”), na nośnikach outdoorowych na terenie całego kraju, w internecie (w Google, kanałach social media Grupy Vive), a także w sieci sklepów Vive Profit. Kampania potrwa do połowy września br.

grafika

Akcja „Każde ubranie ma swoją historię - zainspiruj nią własny styl” jest kontynuacją ubiegłorocznej odsłony, prezentującej nowatorskie podejście spółki Vive Profit Center, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanię w segmencie odzieży używanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana