Subway będzie mieć nowego globalnego CMO. Przechodzi z PepsiCo

Subway, jedna z największych marek restauracyjnych na świecie, ogłosiła, że 19 maja Greg Lyons dołączy do firmy na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Subway będzie mieć nowego globalnego CMO. Przechodzi z PepsiCo
Greg Lyons

Lyons będzie członkiem zespołu kierowniczego Subway i będzie podlegał bezpośrednio tymczasowej dyrektor generalnej (CEO) Carrie Walsh, odpowiedzialnej za kierowanie globalnym marketingiem Subway, platformami cyfrowymi, danymi oraz innymi zespołami transformacji biznesowej. Będzie również bezpośrednio współpracował z należącą do Publicis Groupe agencją Leo New York, nową agencją kreatywną Subway w USA. 

– Mając ponad 25 lat doświadczenia w branży, Greg jest powszechnie szanowany za swoją umiejętność odnawiania kultowych marek poprzez zintegrowany, zorientowany na konsumenta marketing — powiedziała Carrie Walsh, tymczasowa dyrektor generalny Subway. – Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Grega w zespole i jesteśmy przekonani, że odegra on kluczową rolę w naszej dalszej podróży do podniesienia pozycji Subway jako globalnego lidera na rynku kanapek. 

Greg Lyons ostatnio pełnił funkcję CMO w PepsiCo Beverages North America Portfolio. Podczas swojej kadencji w tej firmie doprowadził markę Pepsi do osiągnięcia 18 kolejnych kwartałów wzrostu/ 

Sieć Subway liczy 37 000 restauracji na świecie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem