Sukces Starcomu

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę firmy Saint - Gobain Isover Polska, producenta materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej szklanej i skalnej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów do jesiennej kampanii reklamowej marki Isover w telewizji. O obsługę Saint – Gobain Isover Polska starały się łącznie cztery agencje.

– Starcom zaproponował kompleksowy serwis i kreatywne rozwiązania w zakresie planowania mediów – powiedział Sławomir Szpunar, dyrektor marketingu Saint - Gobain Isover Polska.

Nazwy pozostałych domów mediowych biorących udział w procedurach przetargowych, wartość budżetu ani szczegółowe plany dotyczące jesiennych aktywności reklamowych marki Isover, nie zostały ujawnione.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych