Sukces "Wyborczej"

Nowa matura z "Gazetą Wyborczą" - sukces akcji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniach 21-25 września *Gazeta Wyborcza" przeprowadziła akcję informacyjną o nowej maturze (w tym roku szkolnym całkowicie zmieniają się zasady egzaminu).

Od wtorku przez cały tydzień *Gazeta" dołączała książeczki z zestawami maturalnymi, a w sobotę - płytę CD-ROM z maturą próbną z 12 przedmiotów. Akcja promowana była na billboardach (słynna już czerwona bielizna), w telewizji i radiu. Projekt przygotowali Małgorzata Skowrońska z działu promocji *Gazety" i Wojciech Tymowski, redaktor działu krajowego.

Średnia sprzedaż *Gazety Wyborczej" w maturalnym tygodniu była bardzo dobra (według szacunków wydawcy wyniosła 483 tys. egz.).

- Sądzę, że na ten sukces składa się elektryzujący temat oraz siła naszej marki - komentuje Grzegorz Sroczyński, szef promocji *Gazety". - Edukacja od lat jest naszą specjalnością. Czytelnicy wiedzą, że piszemy informatory rzetelnie i, co równie ważne, ludzkim, zrozumiałym językiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię