Mackenzie „Mac” Book przekonuje, że Surface Latop 2 jest lepszy od sprzętu Apple. Kolejna odsłona walki technologicznych gigantów

Koncern Microsoft opublikował spot, w którym występuje mężczyzna o nazwisku Mackenzie Book (Mac Book). Przekonuje on, że produkowany przez Microsoft komputer przenośny Surface Laptop 2 jest lepszy od MacBooka Air oferowanego przez Apple. To kolejna odsłona rywalizacji obu koncernów technologicznych, które od lat toczą walkę na reklamy drwiące z rywala.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Mackenzie „Mac” Book przekonuje, że Surface Latop 2 jest lepszy od sprzętu Apple. Kolejna odsłona walki technologicznych gigantów

Reklamowa konkurencja Microsoftu i Apple ma już długoletnią historię. Do tej pory obie firmy opublikowały kilkadziesiąt rozmaitych spotów, w których na przemian każda z nich starała się w mniej lub bardziej dowcipny sposób zakpić ze sprzętu czy oprogramowania rywala.

Teraz okazuje się, że to nie koniec wojny na reklamy pomiędzy technologicznymi gigantami. Microsoft opublikował spot, w którym stara się udowodnić że produkowany przez niego komputer przenośny Surface Laptop 2 ma przewagę nad konkurentem oferowanym przez Apple – MacBookiem Air.

W wypadku nowej reklamy Microsoft wpadł na dość przewrotny pomysł. Odnalazł bowiem Australijczyka o nazwisku Mackenzie Book (w skrócie Mac Book), który w 30-sekundowym spocie zestawia ze sobą cechy komputerów sprzedawanych przez Microsoft i Apple.

Porównanie wypada zdecydowanie na korzyść Microsoftu. Mackenzie Book podkreśla, ze Surface Laptop 2 działa dłużej od MacBooka po naładowaniu baterii, jest także szybszy i bardziej wydajny w codziennym użytkowaniu. Bohater spotu podkreśla też, że sprzęt Microsoftu posiada dotykowy ekran, którego brak u konkurenta, a na koniec nie pozostawia wątpliwości które z porównywanych urządzeń powinien wybrać użytkownik.

Na razie nie wiadomo jaka będzie odpowiedź Apple na prowokacyjny spot Microsoftu. Można się jednak spodziewać, że producent MacBooków nie pozostanie dłużny swojemu konkurentowi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI