Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Motywem przewodnim świątecznego klipu reklamowego Ceneo jest magia. Reklama (w wersjach 30 i 15 sekund) pokazuje widzom fabrykę prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu reklamowanego serwisu. Tak jak w ubiegłym roku, w kampanii występuje postać rezolutnej Zosi.

- W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas - wyjaśnia Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.

Kampania trwa od 5 listopada do 21 grudnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Spot można oglądać na oficjalnych profilach Ceneo.pl w serwisach YouTube i Facebook. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie.

Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?