Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączyli do zarządu agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji, Tygielska awansowała na stanowisko growth directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji odpowiedzialnego m.in. za wdrażanie strategii Isobar w zakresie nadzorowanych kompetencji, nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów. W nowej strukturze do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, creative technology, technologii oraz contentu i e-commerce.

Dobrzyniecki dołączył do Isobar we wrześniu 2018 roku jako digital transformation product director. Odpowiadał za rozwój i standaryzację produktów digitalowych agencji. Przez ponad 4 lata związany był z grupą ZPR Media, gdzie kolejno pełnił role business development board representative, COO, managing directora oraz general managera. W latach 2008-2011 związany był z portalem NaszaKlasa.pl, a wcześniej przez 6 pracował w Interia.pl.

Sylwia Tygielska growth director Isobar Polska

Sylwia Tygielska awansowała na stanowisko growth directora stając na czele struktur client service i new business agencji. Raportują do niej client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. W ramach nowej roli Tygielska będzie odpowiadać za wdrażanie strategii Isobar w zakresie client service, zarządzenie zespołami client service i ich wspieranie w zakresie rozwoju strategicznych klientów, negocjacji umów, ocen klienckich i metodyki pracy.

Sylwia Tygielska w Isobar pracuje od 2017 roku. Jako client partner zarządzała zespołami realizującymi działania dla Mastercard, Audi, a także dla McDonald’s i Biedronki. W roli szefa zespołów pracujących dla Mastercard i Audi zastąpiła ją Mania Kostrzewska. Tygielska do Isobar przeszła z agencji Brain, gdzie jako account director, a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Wcześniej przez 5 lat związana była z Saatchi&Saatchi.

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka, chief activation officera & MD Isobar w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

"Część dużo większego procesu"

Oprócz Tygielskiej i Dobrzynieckiego w zarządzie Isobar Polska zasiadają jeszcze: Krzysztof Mocek, Tomasz Dziekan i Ewa Woroszył.

- Niezwykle cieszę się, że Sylwia i Marcin zdecydowali się przyjąć nowe role w ramach Isobaru. Oboje są wysokiej klasy ekspertami i wiem, że ich wiedza i doświadczenie biznesowe przyczynią się do jeszcze lepszego odpowiadania przez nas na potrzeby klientów. Ta zmiana jest również częścią dużo większego procesu- kolejnego etapu transformacji naszej grupy w duchu "One Dentsu" - mówi Krzysztof Mocek.

Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.

Wśród klientów agencji Isobar Polska znajdują się m.in. Mastercard, McDonald's, Provident, ŠKODA Polska, AUDI, Vectra, COTY, Philips, Reckitt Benckiser czy P&G. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii, commerce i martech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe