Synertime wypromuje Runmageddon

Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu - cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Synertime zrealizuje działania z zakresu media relations dla kluczowych wydarzeń Runmageddonu oraz będzie wspierać wizerunkowo firmę w zakresie doradztwa strategicznego i pozycjonowania jej ekspertów.

Za koordynację prac zespołu pracującego na rzecz Runmageddonu odpowiada Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu Synertime.

Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.

Runmageddon to jeden z największych w Europie cyklicznych, ekstremalnych biegów przez przeszkody. W tym roku w Polsce odbywa się 15 imprez w 11 miastach. W 2016 roku we wszystkich startach uczestniczyło ponad 35 tys. osób – w roku 2017 rekord ten uda się znacznie pokonać, gdyż organizatorzy spodziewają się 50 tys. uczestników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day