Szarapowa jednak nie wystąpi jako Sugarpova

Tenisistka Maria Szarapowa zdecydowała się jednak nie promować pod zmienionym nazwiskiem swojej linii słodyczy. Powodem mają być zbyt skomplikowane procedury tego przedsięwzięcia.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

O wycofaniu się z zamiaru zmiany nazwiska pnapisał dziennik „Moscow Times”, który uzyskał tę informację od agenta Szarapowej, Maxa Eisenbada. Powodem rezygnacji mają być zbyt skomplikowane procedury. Tenisistka musiałaby ponadto wymienić również swój paszport, co uniemożliwiałoby jej uczestnictwo w turniejach w Japonii oraz Chinach, gdzie ma polecieć od razu po zakończeniu US Open.

grafika

Plany Szarapowej zakładały zmianę nazwiska na Sugarpova na czas trwania turnieju US Open. Tenisistka jest bowiem właścicielką linii słodyczy o tej nazwie (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska