Szarapowa jednak nie wystąpi jako Sugarpova

Tenisistka Maria Szarapowa zdecydowała się jednak nie promować pod zmienionym nazwiskiem swojej linii słodyczy. Powodem mają być zbyt skomplikowane procedury tego przedsięwzięcia.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

O wycofaniu się z zamiaru zmiany nazwiska pnapisał dziennik „Moscow Times”, który uzyskał tę informację od agenta Szarapowej, Maxa Eisenbada. Powodem rezygnacji mają być zbyt skomplikowane procedury. Tenisistka musiałaby ponadto wymienić również swój paszport, co uniemożliwiałoby jej uczestnictwo w turniejach w Japonii oraz Chinach, gdzie ma polecieć od razu po zakończeniu US Open.

grafika

Plany Szarapowej zakładały zmianę nazwiska na Sugarpova na czas trwania turnieju US Open. Tenisistka jest bowiem właścicielką linii słodyczy o tej nazwie (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię