ROZWIŃ

Szef sieci Ad.net przechodzi do Gadu-Gadu

Od nowego roku komunikator Gadu-Gadu będzie miał własne biuro sprzedaży reklam. Koniec współpracy z Ad.netem?

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Spore zmiany w największej polskiej internetowej sieci reklamowej Ad.net. Wczoraj z firmą pożegnał się jej dotychczasowy szef Krzysztof Łada, który kierował nią od grudnia ubiegłego roku.

Jak dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl od października Łada rozpoczyna pracę w komunikatorze Gadu-Gadu, gdzie będzie zajmował się organizacją i prowadzeniem biura reklamy.

- Do końca roku nic się nie zmienia w kwestii współpracy Gadu-Gadu z Adnetem. Od stycznia nasze biuro ma ruszyć pełną parą - powiedział wortalowi Wirtulnemedia.pl Krzysztof Łada.

Łada odmówił odpowiedzi na nasze pytanie czy uruchomienie własnego biura sprzedaży reklam oznacza zakończenie współpracy z Ad.netem.

- Gadu Gadu jest bardzo zadowolone ze współpracy z firmą Adnet i docenia cały dotychczasowy wkład w rozwój produktu i firmy. Tworzenie biura reklamy wynika z szerszej strategii - odpowiada tajemniczo Łada.

Przypomnijmy, że właściciel Gadu-Gadu zdecydował o wprowadzeniu firmy - na przełomie tego i 2007 roku -  na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.   „Spółka planuje emisję wartości 50-100 mln zł. To firma o olbrzymim potencjale, znająca doskonale branżę. Myślę, że będzie to prawdziwy hit sezonu”- powiedział Grzegorz Leszczyński, prezes zarządu Domu Maklerskiego IDM SA., pełniącego rolę oferującego.

Obecnie spółka wraz z domem maklerskim prowadzi prace nad szczegółami oferty. Środki pozyskane z giełdy przeznaczy na rozwój.

„Ogromna popularność Gadu-Gadu sprawiła, że jego nazwa stała się już synonimem komunikatora internetowego” – mówi Krzysztof Szalwa z zarządu Gadu-Gadu. „Chcemy nadal wzmacniać naszą pozycję i rozwijać nowe usługi związane z komunikacją. Pomogą nam w tym środki pozyskane z giełdy” – dodaje Krzysztof Szalwa.

Szczegółów Szalwa nie zdradza.

Z komunikatora Gadu-Gadu miesięcznie korzysta około 5,5 mln osób (w dni powszednie 2,5 mln osób, w weekendy 2 mln).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów