Szybki wzrost liczby internautów w Indiach

W maju bieżącego roku z internetu w domu lub pracy korzystało ponad28 milionów mieszkańców Indii w wieku co najmniej 15 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza towzrost o 27 procent, dzięki czemu Indie są jedną z najszybciejrozwijających się populacji internetowych na świecie - informujeserwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczejcomScore.

Co więcej, tamtejsi użytkownicy internetu stanowią obecniezaledwie 3 procent ogółu ludności, co stwarza duże pole do wzrostuw kolejnych miesiącach i latach.

W maju najchętniej odwiedzaną własnością internetową w Indiachbyły strony należące do Google, które zanotowały 19,7 milionaunikalnych wizyt. Złożyła się na to przede wszystkim popularnośćfirmowej wyszukiwarki, serwisu społecznościowego Orkut, platformyblogowej Blogger.com oraz serwisu wideo YouTube.

Następne pod tym względem były strony należące do: Yahoo (18,7mln wizyt), Microsoftu (12 mln), Rediff.com India (9,2 mln), AOL(6,3 mln), NIC.IN (6 mln), Times Internet Limited (5,9 mln),Wikipedii (5,3 mln), Naukri (5,1 mln), eBay (5 mln), IndianRailways (4,5 mln), CNET Networks (3,8 mln), Ask Network (3,4 mln),BharatMatrimony.com (3,4 mln) oraz Monster Worldwide (3,3 mln).

Z danych comScore wynika również, że w maju indyjscy użytkownicykorzystali z internetu średnio 25 razy w miesiącu, a na jednąwizytę przeznaczali 28 minut. Najwięcej czasu na surfowanie posieci - średnio 12 godzin miesięcznie - poświęcali internauci wwieku od 15 do 24 lat.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie