Szymon Majewski przegrał z Tomaszem Lisem, ale zarobił 18 mln zł

Trzynasty sezon „Szymon Majewski Show” oglądało w TVN 2,51 mln widzów. Stacja była w trakcie emisji programu stacją drugiego wyboru.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wiosenny sezon programu „Szymon Majewski Show” miał 2,51 widzów i 18,63 proc. udziału w rynku w grupie 4+. Wśród widzów między16 a 49 rokiem życia format miał 20,11 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.   

TVN była w trakcie emisji show stacją drugiego wyboru. W grupie 4+ przegrała z TVP2 - nadającą program „Tomasz Lis na żywo” oraz kulisy „M jak miłość”, a w grupie 16-49 z Polsatem, emitującym filmy. 

Wpływy reklamowe wyniosły 17,7 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Format oglądały głównie kobiety, osoby powyżej 50 roku życia, legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym. 

 

TVN ma plany kontynuacji formatu na jesień. Jego producentem jest firma Rochstar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero