Koty i „No limit” w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty T-Mobile 1 - Bez Limitu wprowadzonej właśnie przez sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide - jest utrzymana w nowej konwencji kreatywnej reklam T-Mobile.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Reklamy podkreślają, że oferta T-Mobile 1 - Bez Limitu obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w całej Unii Europejskiej oraz nielimitowany internet w kraju, a najtańszy plan taryfowy (bez smartfonów, przy wykupieniu minimum trzech numerów) kosztuje 30 zł miesięcznie.

Spot jest oparty m.in. na zabawnym ujęciu kotów oraz refrenie piosenki „No limit”, popularnej na początku lat 90.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-darmowym-roaming-oferty-na-karte-heyah-tu-biedronka ##

Kampania jest oparta na konwencji kreatywnej wprowadzonej przez T-Mobile Polska ponad miesiąc temu, w reklamach usługi Supernet Video. Dynamiczne spoty w kolorach z oprawy graficznej sieci pokazują różne rozrywki młodych ludzi symbolizujące wolność i brak ograniczeń. Hasło główne komunikacji to „Teraz możesz”.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony T-Mobile Polska.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Bridge2Fun, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, działania w internecie wspiera Liquid Thread, a aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"