Reklamy podkreślają, że oferta T-Mobile 1 - Bez Limitu obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w całej Unii Europejskiej oraz nielimitowany internet w kraju, a najtańszy plan taryfowy (bez smartfonów, przy wykupieniu minimum trzech numerów) kosztuje 30 zł miesięcznie.
Spot jest oparty m.in. na zabawnym ujęciu kotów oraz refrenie piosenki „No limit”, popularnej na początku lat 90.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-darmowym-roaming-oferty-na-karte-heyah-tu-biedronka ##
Kampania jest oparta na konwencji kreatywnej wprowadzonej przez T-Mobile Polska ponad miesiąc temu, w reklamach usługi Supernet Video. Dynamiczne spoty w kolorach z oprawy graficznej sieci pokazują różne rozrywki młodych ludzi symbolizujące wolność i brak ograniczeń. Hasło główne komunikacji to „Teraz możesz”.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony T-Mobile Polska.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Bridge2Fun, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, działania w internecie wspiera Liquid Thread, a aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group.