T‑Mobile sprzedaje smartfony bez abonamentu, w reklamach Dorota Wellman (wideo)

Sieć T‑Mobile Polska wprowadziła do sprzedaży smartfony dla użytkowników taryf nieabonamentowych oraz klientów innych telekomów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ofercie jest obecnie dostępnych kilkanaście smartfonów (marek Alcatel, Huawei, Motorola, myPhone, Nokia, Samsung i Sony Xperia), a także 55-calowy telewizor Samsung UHD

Mogą je kupować wszyscy użytkownicy ofert T-Mobile skierowanych do klientów prywatnych. W przypadku płatności ratami (cena jest podzielona na 10 lub 20 równych rat) urządzenie należy kupić w punkcie stacjonarnym sieci. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile bez pośrednictwa banków.

Natomiast jeśli użytkownik chce zapłacić całą cenę od razu, może zrealizować transakcję także poprzez serwis internetowy T-Mobile.

Oferta jest też dostępna dla klientów innych sieci, przy czym w przypadku płatności ratalnej będą musieli zapłacić więcej rat: cztery z 20 lub dwie z 10 (pozostałe raty płatne będą od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy).

grafika

Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Smartfoneria bez abonamentu”. Reklamy, w których występuje dziennikarka Dorota Wellman, oprócz informowania o samej promocji podkreślają, że pracownicy sklepów T‑Mobile pomagają klientom w wyborze odpowiednich telefonów

W osobnych spotach reklamowane są modele Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz  Nokią 5.1 Plus.

 

Działania reklamowe zaplanowano w radiu, telewizji, internecie oraz na outdoorze. W telewizji akcja rozpocznie się w najbliższy czwartek.

 

Kreację kampanii przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wspólnie z agencją FCB Bridge2Fun. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"