T‑Mobile sprzedaje smartfony bez abonamentu, w reklamach Dorota Wellman (wideo)

Sieć T‑Mobile Polska wprowadziła do sprzedaży smartfony dla użytkowników taryf nieabonamentowych oraz klientów innych telekomów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ofercie jest obecnie dostępnych kilkanaście smartfonów (marek Alcatel, Huawei, Motorola, myPhone, Nokia, Samsung i Sony Xperia), a także 55-calowy telewizor Samsung UHD

Mogą je kupować wszyscy użytkownicy ofert T-Mobile skierowanych do klientów prywatnych. W przypadku płatności ratami (cena jest podzielona na 10 lub 20 równych rat) urządzenie należy kupić w punkcie stacjonarnym sieci. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile bez pośrednictwa banków.

Natomiast jeśli użytkownik chce zapłacić całą cenę od razu, może zrealizować transakcję także poprzez serwis internetowy T-Mobile.

Oferta jest też dostępna dla klientów innych sieci, przy czym w przypadku płatności ratalnej będą musieli zapłacić więcej rat: cztery z 20 lub dwie z 10 (pozostałe raty płatne będą od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy).

grafika

Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Smartfoneria bez abonamentu”. Reklamy, w których występuje dziennikarka Dorota Wellman, oprócz informowania o samej promocji podkreślają, że pracownicy sklepów T‑Mobile pomagają klientom w wyborze odpowiednich telefonów

W osobnych spotach reklamowane są modele Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz  Nokią 5.1 Plus.

 

Działania reklamowe zaplanowano w radiu, telewizji, internecie oraz na outdoorze. W telewizji akcja rozpocznie się w najbliższy czwartek.

 

Kreację kampanii przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wspólnie z agencją FCB Bridge2Fun. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day