T-Mobile z 15,73 mln klientów i spadkiem wpływów, Jump przyciąga użytkowników z innych sieci

Na koniec września operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska miał 15,73 mln klientów, więcej niż kwartał i rok wcześniej, m.in. dzięki wprowadzeniu taryf Jump. W III kwartale br. wpływy spółki wyniosły 1,62 mld zł, a zysk operacyjny EBITDA - 624 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Liczba klientów T-Mobile Polska na koniec września była o wyższa 0,3 proc. niż kwartał wcześniej i o 0,4 proc. niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 50-60 tys. użytkowników. Zarówno w skali kwartału, jak i roku ubyło klientów ofert abonamentowych, a przybyło tych korzystających z usług prepaidowych.

Operator podkreśla pozytywny wpływ, jaki na jego wyniki miały taryfy Jump z internetem LTE, wprowadzone do sprzedaży w czerwcu br. (więcej na ten temat). Dzięki nim liczba klientów przenoszących numer do T-Mobile z konkurencyjnych sieci w III kwartale wzrosła o około 45 proc. w skali roku, a wskaźnik rezygnacji dla klientów abonamentowych zmalał o 0,1 pkt proc., do 1 proc. (dla całej bazy klientów wynosił 2,2 proc., o 0,4 pkt proc. mniej niż przed rokiem).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zacharias-piperidis-prezesem-t-mobile-polska-odchodza-rakowski-i-bors ##

grafika

Wpływy T-Mobile Polska w III kwartale br. wyniosły 1,62 mld zł, o 2,7 proc. mniej niż rok wcześniej i o 6,4 proc. więcej niż kwartał wcześniej. Zysk operacyjny EBITDA osiągnął wartość 624 mln zł, o 1 proc. więcej w skali roku i 5,9 proc. więcej w skali kwartału, natomiast marża EBITDA wyniosła 38,5 proc., o 1,4 pkt proc. więcej niż przed rokiem i 0,2 pkt proc. mniej niż kwartał wcześniej

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?