Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu

Produkująca wędliny firma Tarczyński planuje wybór domu mediowego. Ostatnio firma w zakresie planowania i zakupu mediów pracowała z MullenLowe Mediahub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na obsługę mediową rozpoczął się kilka tygodni temu od zaproszenia do udziału w nim wybranych agencji. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale postępowania znalazły się trzy domy mediowe: Havas Media, Mindshare i Value Media. Firma nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Tarczyńskiego zajmował się dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Jedną z ostatnich szerszych kampanii Tarczyński realizował na początku br. Działania realizowano pod hasłem „Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?