TBWA PR ma nowe logo

Agencja TBWA PR, należąca do TBWA Group, zmodyfikowała swoje logo. Dotychczasową srebrną kolorystykę znaku firmowego agencji, zastąpiono kolorem czerwonym. Zmiana logo wynika z unifikacji identyfikacji wizualnej spółek działających w ramach grupy TBWA.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Nasze nowe logo podkreśla, że jesteśmy częścią globalnej organizacji, jaką jest TBWA Group. W całej grupie TBWA dominuje kolor czerwony, dlatego też srebro TBWA PR po 8 latach obecności na polskim rynku zmienia się w czerwień. Coraz więcej projektów jest obecnie realizowanych wspólnie z innymi podmiotami z grupy, komunikacja staje się coraz bardziej zintegrowana, rynek ewoluuje. Dlatego unifikacja identyfikacji wizualnej w ramach TBWA Group to jak najbardziej naturalny krok. Myślę, że to zmiana na dobre - w końcu kolor czerwony to król wszystkich kolorów, symbol życia i odwagi - powiedziała Agnieszka Szymanowska, dyrektor zarządzająca w agencji TBWA PR.

grafika
pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day