Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

Media społecznościowe marki odzieżowej Cropp, należącej do grupy LPP, będą obsługiwane przez Tears of Joy – agencję social media influencer marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

Firma przejmie stałą komunikację marki na TikToku, gdzie będzie tworzyła własne filmy, oraz na Instagramie, przygotowując treści bazujące na materiałach dostarczonych przez klienta. W zakres zadań agencji będą wchodziły także działania niestandardowe.

Po stronie Tears of Joy projektem opiekować się będą Adam Sułkowski, group account manager, Szymon Grzybczyk, social media manager, oraz Hubert Wyrzykowski, social media specialist. Za realizację kreacji graficznych będzie odpowiedzialny zespół graficzny: Beata Kępa i Aldona Zaręba.

Firmy nie podają, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy ani na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero