Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

Agencja social media influencer marketingu Tears of Joy została wybrana przez TikToka do udziału w programie akceleracji twórców i streamerów live tej platformy. Agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie twórcami, ich rozwój oraz edukację.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

W ramach programu „TikTok Live”, Tears of Joy będzie odpowiadać za selekcję i współpracę ze streamerami, zapewniając im wsparcie w doskonaleniu umiejętności, a także dbając o przestrzeganie standardów i zasad TikToka. Twórcy mogą zgłaszać się do programu samodzielnie, proces doboru będzie oparty na skrupulatnej ocenie ich potencjału.

„TikTok Live”

- Cieszę się, że obszar live streamów zaczyna się profesjonalizować i zostało nam powierzone zadanie rozwijania twórców w tym dynamicznym obszarze. Chcemy, aby nasi specjaliści współpracowali na co dzień z najbardziej kreatywnymi ludźmi, dla których streaming stał się głównym źródłem zarobku - mówi Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy.  

Program akceleracji ma na celu nie tylko wspieranie twórców, ale również podniesienie jakości transmisji na żywo na platformie, czyniąc je bardziej atrakcyjnymi zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Długofalowym zamierzeniem TikToka jest wzmocnienie pozycji live streamingu jako jednego z kluczowych narzędzi komunikacji i rozrywki na platformie.

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w sierpniu 2024 rok TikTok osiągnął najdłuższy spośród badanych platform społecznościowych przeciętny czas korzystania: każdy z 13,75 mln polskich użytkowników (46,09 proc. zasięgu) spędził na nim średnio 17 godzin, 55 minut i 39 sekund.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly