Telewizja 'n' wyda 'Magazyn Abonenta'

Jeszcze w październiku do rąk abonentów telewizji nowej generacji"n" trafi pierwszy numer "Magazynu Abonenta". Tytuł na zlecenie "n"wyda MCG (Media Consulting Group).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Magazyn ma pełnić funkcję przewodnika po ofercie programowejtelewizji n, skupiając się na zapowiedziach hitów z ramówek kanałówdostępnych na platformie. Czytelnicy znajdą też wywiady zgwiazdami, porady fachowców czy felietony dziennikarzy.

W pierwszym numerze Magazynu Abonenta znalazły się m.in.: wywiadz Willem Smithem - odtwórcą głównej roli w filmie "Jestem legendą", rozmowa z założycielem kanału O.TV i twórcą Wielkiej OrkiestryŚwiątecznej Pomocy - Jurkiem Owsiakiem, felieton sportowy o LidzeMistrzów redaktora naczelnego kanału nSport - Dariusza Tuzimka oraz porady Superniani - Doroty Zawadzkiej.

Na łamach magazynu znajdą też odpowiedzi na najczęściej zadawanepytania związanez technologią telewizji n.

Tytuł wydawany będzie jako dwumiesięcznik i wysyłany pocztą dokażdego klienta telewizji "n". Pierwszy numer (październik /listopad) ma 28 stron. Sprzedaż powierzchni reklamowej magazynu maodbywać się za pośrednictwem Biura Reklamy TVN.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?