Telewizja w I kwartale

Z reklam najwięcej zarobił Polsat, który stracił też najwięcej widzów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Polska wynika, na podstawie oficjalnych cenników, że w pierwszym kwartale 2003 największe przychody z reklam zanotował Polsat. Stacja Zygmunta Solorza nieznacznie wyprzedziła TVN, spychając jednocześnie na trzecie miejsce TVP 1.

Znacznie gorzej sytuacja Polsat wygląda jeśli porównać wyniki oglądalności z I kwartału 2002 i 2003 roku. Udziały Polsatu spadły z 19,9% do 16,4%.

ChannelDatesSHR %TVP1I kwartał 200226,50%TVP1I kwartał 200327,30%TVP2I kwartał 200219,40%TVP2I kwartał 200320,10%PolsatI kwartał 200219,90%PolsatI kwartał 200316,40%TVNI kwartał 200213,60%TVNI kwartał 200313,40%TV4I kwartał 20023,50%TV4I kwartał 20033,80%TN/TVPULSI kwartał 20021,30%TN/TVPULSI kwartał 20030,30%Tele5I kwartał 20020,00%Tele5I kwartał 20030,40%RTL7/TVN7I kwartał 20022,40%RTL7/TVN7I kwartał 20031,80%TVP 3 tot.I kwartał 20023,80%TVP 3 tot.I kwartał 20035,40%Dane: AGB Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?