TEQUILAPolska dla NIVEA

Pod hasłem "Pielęgnacja w modzie, moda w Paryżu" 15 kwietnia ruszyła kampania dla marki NIVEA przygotowana i realizowana przez TEQUILAPolska

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Co tydzień do wygrania jest 2-osobowa wycieczka do Paryża, 1000 euro na zakupy oraz 1 000 modnych torebek.

Akcja przygotowana i realizowana przez agencję marketing services TEQUILAPolska skierowana jest do kobiet, głównie w wieku od 15-34 lat,  potrwa do 30 maja 2005. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży produktów NIVEA poprzez podkreślanie kompleksowości w pielęgnacji tej marki.

W ramach akcji TEQUILAPolska poprowadzi animacje sprzedaży z premiowaniem za zakup w halach handlu nowoczesnego i sklepach partnerskich NIVEA. W trakcie animacji hostessy będą premiować zakupy kosmetyczkami z zestawem próbek oraz pełnowartościowym kosmetykiem NIVEA. W wybranych punktach sprzedaży Klientki będą mogły spotkać się z konsultantkami NIVEA.

W trakcie promocji dokonując zakupu kosmetyków NIVEA za co najmniej 20 zł i wysyłając wypełniony kupon wraz z kodami kreskowymi wyciętymi z produktów NIVEA można wygrać atrakcyjne nagrody. Co tydzień losowana jest dwuosobowa wycieczka do Paryża wraz z 1000 EURO na zakupy. Dodatkowo 500 pierwszych i 500 ostatnich Klientek, które zgłoszą się do Konkursu otrzyma modne torebki. Kupony loteryjne dostępne będą w punktach sprzedaży kosmetyków NIVEA oraz w wybranych czasopismach kobiecych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?