„The Voice of Poland 3” wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam

„The Voice of Poland 3” oglądał  2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Dwójka „The Voice of Poland 3” emitowała w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy 3” miała średnio 2,28 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,60 proc. oraz 13,81 proc. udziału (więcej na ten temat).

Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była stacja TVN z udziałem na poziomie 18,77 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 poradziły sobie: TVP1 (13,33 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” - zobacz wyniki jego oglądalności, i filmy) oraz Polsat (12,97 proc.; pasmo filmowe, serial „Biblia”).

Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka też była druga, ale Polsat zajął trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.

Wpływy z reklam emitowanych przy trzeciej odsłonie programu wyniosły 14,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności trzeciej edycji „The Voice of Poland”. Dowodzą one, że program cieszy się dużą popularnością i lojalnością widzów. Biorąc pod uwagę zarówno oglądalność, jak również pozytywne opinie dotyczące m.in. wysokiego poziomu muzycznego i artystycznego „The Voice of Poland”, bierzemy pod uwagę możliwość realizacji czwartej edycji programu na wiosnę - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.

Szef Dwójki zaznacza jednak, że na ostateczne deklaracje w sprawie kolejnej serii jest jeszcze za wcześnie. Jednak już w połowie grudnia br. odbędą się castingi do czwartej edycji „The Voice of Poland” (dowiedz się więcej).

Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” byli: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym programu jest firma Rochstar. Realizowany jest on na licencji Talpa Content.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek