„The Washington Post” z codziennymi newsami na Snapchacie

Dziennik „The Washington Post” zapowiedział, że zwiększy swoją aktywność na platformie Discover stanowiącą część aplikacji Snapchat. Gazeta będzie przez 7 dni w tygodniu na bieżąco publikować tam newsy oraz inne materiały. Usługa będzie dostępna na razie tylko w USA, Wielkiej Brytanii i Kanadzie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„The Washington Post” z codziennymi newsami na Snapchacie

W komunikacie „The Washington Post” zaznacza, że był jednym z pierwszych tytułów obecnych na uruchomionej na początku 2015 r. platformie Snapchat Discover, na której wydawcy mogą publikować wybrane treści dla użytkowników.

Teraz redakcja zapowiedziała, że w wyniku umowy ze spółką Snap Inc., właścicielem Snapchata stanie się głównym dostawcą codziennych informacji dla użytkowników aplikacji.

Według planów „Post” przez 7 dni w tygodniu będzie zamieszczał na Discover bieżące newsy oraz materiały filmowe. Wśród treści mają się znaleźć także ekskluzywne teksty i filmy przygotowane specjalnie dla Snapchata.

Na razie nowa formuła newsów publikowanych przez amerykański dziennik będzie dostępna tylko dla użytkowników w USA, Wielkiej Brytanii i Kanadzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero