Think Kong będzie promować w internecie Adobe Creative Suite 5

Agencja Think Kong wygrała konkurs na przygotowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowej edycję pakietu Adobe Creative Suite. Działania będą prowadzone w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi komunikacyjnej launchu Adobe Creative Suite 5 agencja Think Kong zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją internetowych działań promujących ten pakiet. Firma będzie odpowiadać m.in. za współpracę z blogerami oraz planowanie i zakup mediów. – Wybraliśmy Think Kong ze względu na kreatywność w podejściu do tego projektu – uzasadnia Klaudia Jaworska, senior marketing manager odpowiadająca w Adobe za Europę Wschodnią. Początek kampanii – zaplanowanej na kilka etapów – jest przewidziany na początek kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7