Think Kong zadba o social media Hoya Lens Poland

Firma Hoya Lens Poland, producent i dystrybutor soczewek okularowych nawiązała współpracę z agencją Think Kong, należącą do Grupy On Board Think Kong.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na mocy zawartej umowy agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych w serwisach społecznościowych dla dwóch marek - Hoya i Seiko Optical. Do współpracy doszło w drodze konkursu ofert. Firmy nie podają jednak jego szczegółów.

Umowa podpisana została na okres 12 miesięcy. Za prowadzenie  projektu po stronie agencji Think Kong odpowiada Beata Wujtewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?