TikTok zatrudnił agencję Grayling

Platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z agencją public relations Grayling - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmuje m.in. media relations i prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada za koordynację działań komunikacyjnych TikToka w Polsce, w tym za komunikację B2B. Zadaniem agencji jest także budować świadomości marki platformy oraz jej pozycjonowanie w grupach docelowych. Grayling będzie również wspierać kampanie marketingowe TikToka na polskim rynku. 

Z ramienia agencji działaniami na rzecz TikToka kieruje Anna Popłonkowska, szefowa działu korporacyjnego. Grayling wybrano w przetargu.

Umowa ma charakter długoterminowy. TikTok nie zatrudniał wcześniej agencji PR w Polsce.

TikTok współpracuje w Polsce w zakresie realizacji kampanii reklamowych m.in. z agencjami They.pl oraz Cityboard Media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"