TNS współpracuje z IBM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Taylor Nelson Sofres (TNS) - firma informacji marketingowej, do której należy TNS OBOP - podpisała umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym dostawcą badań rynkowych. IBM zleci TNS wszystkie badania rynku prowadzone na potrzeby centrali firmy, w tym badanie przywiązania klientów i globalne badanie marki.

Projekt badawczy, kierowany przez TNS Intersearch, oddział TNS w Stanach Zjednoczonych, obejmie blisko 85 krajów. Aby sprostać potrzebom IBM i zapewnić technologię, która umożliwi wyspecjalizowane zbieranie i opracowanie danych, TNS wykorzysta swoje sieciowe produkty i usługi.

Bob Michaels, Executive Vice President w TNS Intersearch stwierdził: "Jest to ważne posunięcie, które nie tylko umacnia nasze obecne relacje z firmą IBM, jednym z dziesięciu największych klientów TNS, ale także stwarza znaczącą możliwość rozszerzenia zakresu naszych usług dostarczanych IBM."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?