Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Zintensyfikowane działania wizerunkowe wychodzą poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W nowej kampanii wykorzystywany jest, znany już z działań w internecie, spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-jakubiak-bank-bps-reklama ##

– Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie, to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Aby zostać zauważonym, zaplanowaliśmy kampanię o większej intensywności niż dotychczasowe działania rynkowych rywali. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię  w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor biura marketingu w Banku BPS.

Kampania reklamowa w telewizji realizowana jest od lutego i potrwa sześć tygodni. Spoty emitowane są zarówno w stacjach głównych – Polsat, TVN i TVP, jak i tematycznych m.in. w TVN7, TTV, TVN24, Polsat 2, Polsat Cafe, Fokus TV, Puls 2, History czy HGTV. Łącznie w 130 stacjach telewizyjnych - podaje reklamodawca.

Kampania radiowa realizowana będzie w stacjach o największym zasięgu, m.in. RMF FM i Radio ZET.. Akcja internetowa realizowana jest na głównych portalach, a także jako wideo w ramach kanałów VOD czy na YouTube. Aktywność ta przejdzie w internetowe działania performence.

Za koncept kreatywny kampanii, a także produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej odpowiada agencja Eskadra, natomiast za planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

Komentarze (0)
Chrumak
2 miesiące temu

Osoba wioślarcza zilmann to będzie z innym onu/jenu tańczyć pewnie

Olo
2 miesiące temu

A takie były podniety że Jola Kwaśniewska będzie pląsać…

Ferdek
2 miesiące temu

Krzysiu Ibisz powinien wziąć udział jak to 20 lecie byłaby większa oglądalność niż tych influancerow czy aktorzynow.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji