Tomasz Karolak ambasadorem akcji charytatywnej marki Wiśniowski

Aktor Tomasz Karolak został ambasadorem projektu charytatywnego „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” producenta bram i ogrodzeń Wiśniowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie" jest gra, dostępna w aplikacji mobilnej oraz na stronie 2thelight.pl. Zadaniem gracza jest dostarczenie do przyjaciela bardzo ważnej przesyłki, która uratuje jego życie. Grający musi przejść przez 3 wirtualne miasta – ważne jest, aby dotrzeć do samego końca gry.

Tomasz Karolak w reklamach marki Wiśniowski

Ambasadorem projektu został aktor, założyciel i właściciel teatru Imka, Tomasz Karolak. Spoty radiowe z jego udziałem można usłyszeć na antenie radia RMF MAXXX w Krakowie, Warszawie, Gdańsku oraz w Nowym Sączu. „Życie to scena na której każdy z nas może zostać bohaterem. Stań się jednym z nich” - mówi w reklamie Karolak.

Ponadto ambasador akcji zachęca do wspierania inicjatywy na dużych ekranach w sieci kin niezależnych na terenie całej Polski. Akcję będzie promować także na swoim Instagramie.

Beneficjentami akcji są: Fundacja Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Komentarze (2)
Azrael16
9 lat temu

Teraz wszystkie filmy będą przerabianie na afroamerykanskie. Czekam na czarnego Rambo i Terminatora.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly