Tomasz Kot jako kowboj reklamuje Foton i e-fakturę w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Fotonu Tomasz Kot jako kowboj wymachujący lasso i pilnujący stada bydła podkreśla, że wolny internet nikogo już nie kręci i zachęca odbiorców, żeby nie dali się na niego złapać.

Przypomnijmy, że Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max. Usługa została wprowadzona pod koniec maja i jest oferowana zarówno osobno, jak też z telewizją. W pierwszej reklamie Fotonu Tomasz Kot wcielił się w rolę młynarza (przeczytaj więcej i obejrzyj to).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie. W ramach jej obecnej odsłony udostępniono też spot internetowy, w którym Tomasz Kot jako kowboj zabawnie przekonuje do skorzystania z oferowanych przez Netię e-faktur.

Kreację całej kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia