Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"

"Fakt" rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych,której hasło brzmi: "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną iopiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanychdziennikarzy i publicystów publikowane na łamach Faktu, międzyinnymi: wypowiedź Tomasza Lisa: "Fakt oddaje głos wszystkim stronomsporu" czy Doroty Gawryluk: "W Fakcie pojawiają się ciekawe pióra iosobowości".

- W kampanii wykorzystane zostały wypowiedzi zaczerpnięte złamów Faktu, nie byly to wypowiedzi przygotowane na potrzebykampanii, więc nie płacimy za wykorzystanie tych nazwisk - wyjaśniaMałgorzata Baluch z gazety Fakt.

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz winternecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jestdział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie w lokalnych wydaniach Faktu prowadzona będziekampania promocyjna pod hasłami: "Fakt Górą!" i "Liczy sięFakt".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"