Tomasz Skorupa: z Ogilvy & Mather do PZL

Tomasz Skorupa dołączył do zespołu agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracował m.in. w agencjach TBWA, G7, Team One i 303, Walk Creative i Ogilvy & Mather.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Skorupa: z Ogilvy & Mather do PZL

W dziale kreacji PZL Skorupa będzie zajmował się bieżącą obsługą klientów oraz pracował przy projektach new businessowych.

Ostatnio pracował w agencji Ogilvy & Mather, a wcześniej m.in. w Ammirati Puris Lintas, TBWA, G7, Team One, 303 i Walk Creative. Współtworzył kampanie reklamowe m.in. 36.6 (z TurboDymoManem i Siostrami Bezendu), Simplusa, Żywca, Żubra i III Programu Polskiego Radia („Trójka nie nadaje bzdur”).

Z branżą reklamową jest związany od ponad 15 lat. Przygotowane przez niego kampanie zdobyły kilka nagród w polskich konkursach branżowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?