Topnieje widownia 'Na dobre i na złe'

Z roku na rok spada widownia nadawanego w TVP 2 serialuobyczajowego "Na dobre i na złe" - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Produkcjanadal pozostaje jednak drugim najpopularniejszym serialem w Polsce.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do końca kwietnia br. "Na dobre i na złe"śledziło 6,24 mln widzów, dając Dwójce 50,47 proc. udziału w rynku.To mniej niż w takim samym okresie rok temu, gdy serial przyciągałprzed ekrany 7,09 mln osób. Jeszcze więcej widzów oglądało go dwalata wcześniej - 7,73 mln.

Z danych telemetrycznych wynika, że opowieść o lekarza z LeśnejGóry najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 45. roku życiaoraz mieszkańcy miast.

"Na dobre i na złe" to serial obyczajowy, który opowiada olosach lekarzy pracujących w szpitalu w Leśnej Górze. Produkcjaemitowana jest w TVP 2 od listopada 1999 roku. W rolach głównychwystępują w niej m.in. Małgorzata Foremniak, Artur Żmijewski iEdyta Jungowska. Producentem wykonawczym serialu jest Artrama.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana