Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw

Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg dotyczący oceny kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy. Spółka do współpracy wybrała Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw

Totalizator Sportowy nie podaje nazw innych jego uczestników.

Domem mediowym, który obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Totalizatora, jest Starcom (Publicis Media). Wybrane przez Totalizator firmy będą doradzać przy ocenie kampanii realizowanych przez Starcom.

Usługi Instytutu Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw mają obejmować m.in. ocenę i analizę media planów TV i buying briefu, w tym ocenę zgodności ze strategią mediową i zapisami formularza gwarancji zakupowych, ocenę i analizę media planu dla danego medium (innego niż telewizja), ocenę i analizę całościowej strategii mediowej dla danego produktu Totalizatora Sportowego, ocenę raportu z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów przedstawiającego status realizacji gwarancji w okresie kwartalnym.

Obie firmy będą też analizować roczny raport z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów, w tym weryfikować wynagrodzenie bonusowe należne domowi mediowemu. W ramach współpracy będą też zobowiązane do sprawdzania parametrów, warunków zakupowych oraz budżetu dla poszczególnych kampanii reklamowych realizowanych w mediach.

Umowa z nimi zostanie zawarta na dwa lata.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem