Trójka dogoniła radiową Jedynkę. Duży wzrost VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy niezmiennie do RMF FM. Największy wzrost w okresie od listopada do stycznia br. zanotowało Muzo.fm, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od listopada 2015 roku do stycznia 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,1 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,63 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 1,45 proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,5 proc., po spadku o 4,04 proc. - największym w zestawieniu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eska-pl-liderem-serwisow-radiowych-radiozet-pl-przed-stronami-rmf-fm-top-15 ##

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,6 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 19,44 proc.

Pierwszą piątkę zamyka VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (+ 13,51 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni się podwoił do 0,2 proc. Rockowa stacja nadaje od października 2014 roku, gdy zastąpiła Radio PiN.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?