TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie.

masz-isb
masz-isb
Udostępnij artykuł:

"Szacujemy, że rynek reklamy TV i internetowej typu display wykaże niską jednocyfrową dynamikę wzrostu" - czytamy w prezentacji.

Grupa zakłada, że kanał TVN i Onet co najmniej utrzymają swój udział w rynku. Spółka nie podała szacunków dotyczących całego rynku. Wcześniej, tego samego dnia - w raporcie kwartalnym - TVN ocenił, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej umocni się na początku tego roku, nie podano jednak szczegółowych założeń.

W 2009 roku grupa TVN miała 420,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 363,68 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2123,37 mln zł wobec 1897,31 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?