TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl

TVN Media wprowadza do oferty serwisu Player.pl reklamę 360 stopni,  która zachęca użytkownika do interakcji ze spotem. Pierwszy marketerem, który z niej skorzystał, jest firma deweloperska Murapol.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak przekonuje TVN Media, taka forma reklamy powoduje, że użytkownik może zmieniać kierunek patrzenia, wybierać i zatrzymać się na najciekawszym w danym momencie fragmencie reklamy.

Obracanie materiału w różnym kierunku możliwe jest dzięki kliknięciu w nawigacje, klawiaturę, myszkę albo za pomocą odpowiedniego przesunięcia palcem na ekranie urządzenia mobile. Emitowana reklama może być również klikalna. W tym celu w lewym górnym rogu umieszczony został button, po kliknięciu w który użytkownik może zostać przeniesiony na stronę docelową.

Pierwszą reklamę 360 stopni użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary” 26 września. Widzowie mogli dosłownie przenieść się w sam środek akcji i oglądać perypetie bohaterów z różnych perspektyw. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360 stopni dała widzom możliwość dowolnego przesuwania obrazu podczas oglądania, dzięki temu on sam decydował, na którego z aktorów patrzeć w danej chwili. Jako pierwszy marketer technologię 360 stopni wykorzystała firma deweloperska Murapol - do zaprezentowania  oferty swoich mieszkań.

Reklama 360 stopni już dostępna w ofercie sprzedaży TVN Media w serwisie Player.pl - na desktopie, responsywnych stronach na Androidzie, w aplikacji player.pl  na systemach Android i iOS. TVN Media zapowiada dostęp tej formy reklamy również w obszarze news & business.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?