TVN: niska widownia serialu 'Generał'

Serial "Generał", opowiadający o kulisach śmierci generałaWładysława Sikorskiego, oglądało w TVN średnio 1,19 mln widzów.Nieco większą widownią cieszył się film kinowy "Generał. Zamach naGibraltarze" pokazany przez stację w środę.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Czteroodcinkowy serial emitowany o 21.50 zapewniłTVN średnio 10,93 proc. udziału w rynku (10,76proc. w grupie komercyjnej). Największą widownię zgromadziłfinałowy epizod - zobaczyło go 1,27 mln widzów - wynika z danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

TVN w trakcie emisji produkcji była stacją czwartego wyboru.Najlepsze w tym paśmie były TVP2 i Polsat(odpowiednio 2,05 mln widzów i 2,04 mln widzów), nadawały onejednak pozycje czysto komercyjne. Przed TVN była jednak takżeJedynka emitująca między innymi misyjny serial "Kulisy II wojnyświatowej" oraz program "Zaczęło się w Polsce:70. rocznica wybuchuII wojny światowej". TVP1 śledziło 1,67 mln osób.

Lepsze wyniki miał kinowy film - "Generał. Zamach naGibraltarze", który TVN pokazał na dzień po zakończeniu emisjiserialu. Zobaczyło 1,72 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc.udziału w rynku w grupie 4+ i 11,48 proc. w grupie 16-49.

"Generała" chętniej od mężczyzn oglądałykobiety. Serial i film cieszyły się dużym zainteresowaniem wśródwidzów powyżej 35 roku życia, mieszkających w największychmiastach.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?