TVN sprzedaje zdjęcia z Błękitnego 24 zagranicę

Agencja TVN rozpoczyna współpracę ze Skyworks. Umowa zakłada możliwość wzajemnej sprzedaży klipów z ujęciami lotniczymi przez obydwie firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Skyworks jest właścicielem bazy kreatywnych ujęć lotniczych. Są to materiały przedstawiające m.in. charakterystyczne punkty w miastach, zabytki, krajobrazy, ale też infrastrukturę przemysłową czy zjawiska atmosferyczne. Łącznie jest to ponad 60 tys. klipów w jakości HD z Europy, Ameryki i Afryki Środkowej. Teraz materiały te dostępne będą – za pośrednictwem Agencji TVN - również dla odbiorców w Polsce. Warunki dystrybucji (w tym cena) uzależnione będą od zakresu wykorzystania klipów.

Współpraca Agencji ze Skyworks zakłada również sprzedaż przez brytyjską firmę na rynkach międzynarodowych ujęć lotniczych dotyczących Polski (pochodzących z newscoptera Błękitny 24). W bazie ujęć lotniczych Agencji TVN znajduje się aktualnie ponad 2000 minut materiałów HD.

grafika

Skyworks jest kolejną po brytyjskiej agencji Getty Images firmą zagraniczną, z którą Agencja TVN podpisała umowę w ostatnich dniach. Getty Images także odpowiada za sprzedaż na rynkach zagranicznych zdjęć lotniczych w jakości HD z archiwum Agencji TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?