TVN Style przeprowadzi „Kosmetyczne rewolucje”. Stacja szuka właścicieli salonów kosmetycznych

Wiosną do ramówki TVN Style trafi nowy program „Kosmetyczne rewolucje”, w którym dwie ekspertki Sylwia Gołębiewska i Paulina Pastuszak przeprowadzą metamorfozy salonów z zabiegami kosmetycznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
TVN Style przeprowadzi „Kosmetyczne rewolucje”. Stacja szuka właścicieli salonów kosmetycznych
Paulina Pastuszak, fot. Facebook

W każdym odcinku prowadzące odwiedzą salon kosmetyczny, którego właściciele zmagają się z problemami finansowymi i brakiem klientów. Ekspertki najpierw przyjrzą się pracy obsługi, sprawdzą czy maniciurzystki dysponują wymaganą wiedzą i odpowiednim sprzętem, a następnie wprowadzą zmiany, aby naprawić dostrzeżone problemy.

Formuła „Kosmetycznych rewolucji” będzie podobna do programu Macieja Maniewskiego „Afera fryzjera”, emitowanego w TVN Style, czy „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler.

Nowy program TVN Style poprowadzą Sylwia Gołębiewska i Paulina Pastuszak, które na co dzień pracują jako instruktorki stylizacji paznokci. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, „Kosmetyczne rewolucje” trafią na antenę wiosną br.

Obecnie stacja TVN Style poszukuje właścicieli salonów kosmetycznych, którzy chcą wystąpić w reality. Aby zgłosić się do programu należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej tvnstyle.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agata-mlynarska-drugi-sezon-eks-tra-zmiana-tvn-style-pomoc-rozwodnikom,7171189298316929a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication