0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem „Velvet”

Nowy kanał TVP Kobieta po ponad trzech miesiącach nadawania ogląda średnio 9,4 tys. widzów, co daje stacji 0,15 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,38 proc. w DVB-T. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

TVP Kobieta to nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie w poniedziałek, 8 marca o godz. 5.30.

Średnia minutowa widownia TVP Kobieta od startu do 23 czerwca 2021 roku wyniosła 9,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,11 proc. w grupie od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Spośród poszczególnych dni stacja TVP Kobieta najchętniej oglądana była 4 kwietnia br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 20,2 tys. osób w 4+ (0,26 proc. udziału w 4+).

grafika

Wśród widzów oglądających naziemną telewizję cyfrową średni udział TVP Kobieta wyniósł 0,38 proc., a w grupie widzów odbierających telewizję kablowo-satelitarną - 0,04 proc.

grafika

Serial „Velvet” hitem

W rankingu dziesięciu najchętniej oglądanych pozycji programowych w okresie od 8 marca do 23 czerwca br. pierwsze miejsce zajął jeden z odcinków hiszpańskiego kostiumowego serialu „Velvet”, który 19 marca o 20.30 śledziło średnio 81,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,56 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-kobieta-lalka-noce-i-dnie-pasmo-lifestylowe,7170178505787009a ##

Drugie miejsce zajął film „Ugotowany” (80,8 tys. widzów; 0,75 proc. udziału), a podium uzupełnia ponownie „Velvet” (79,4 tys. widzów; 0,56 proc. udziału).

Aż sześć pozycji w top 10 to emisje „Velvet”.

grafika

Na ramówkę TVP Kobieta składają się zarówno produkcje własne, jak i formaty zagraniczne, a także filmy i seriale. Widzowie w ofercie stacji znajdą programy lifestylowe dotyczące mody, urody, pielęgnacji, urządzania wnętrz, kulinarne, podróżnicze, poranne treningi z TVP Kobieta, ale także dokumenty, czy reportaże dotyczące kwestii społecznych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-kobieta-ramowka-gdzie-ogladac-opinie-naziemna-telewizja-cyfrowa-numer-kanalu,7170369639987329a ##

Wśród autorskich programów TVP Kobieta już emituje, lub będzie nadawać w najbliższych miesiącach takie programy, jak m.in. „Kobiety w drodze” - wywiady prowadzone przez Martę Manowską, „Kobieta w biznesie” - cykl Agaty Konarskiej o problemach współczesnych kobiet w biznesie, „Ulepieni z pasji” Miłki Raulin, „Podróże małej i dużej” Moniki Witkowskiej, kulinarny cykl „Pięknie przyprawiona” Agnieszki Mielczarek i ogrodniczy program „Kwiaty na warsztat” Joanny Lewandowskiej, a także programy m.in. Idy Nowakowskiej, Małgorzaty Tomaszewskiej i Ewy Minge.

Według pierwotnych założeń jedną z ambasadorek nowej stacji miała być Marzena Rogalska, ale dziennikarka w trybie nagłym zakończyła współpracę z Telewizja Polską.

Kanał TVP Kobieta nadawany jest w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) na multipleksie ósmym (MUX-8), zastępując tym samym program TVP Rozrywka, a także w ramach emisji testowej nowego standardu nadawania DVB-T2/HEVC, prowadzonej obecnie z nadajników zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. W drugiej połowie roku testy standardu DVB-T2/HEVC obejmą zasięgiem cały kraj.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?