Telewizja 2025-06-16
2

TVP sprzedaje reklamy na lipiec. Najdroższe spoty przy meczach polskich piłkarek

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej kosztują spoty emitowane przy meczach Mistrzostw Europy Kobiet w piłce nożnej.

Najdroższy spot przy meczu polskich piłkarek w ramach kobiecego Euro 2025 w TVP1 kosztuje 103,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).

Za reklamę przy programie informacyjnym “19.30” trzeba zapłacić 32,7 tys. zł w dni robocze i 28,5 tys. zł w niedziele. Spot przy emitowanym tuż po nim “Pytaniu dnia” wyceniono na max. 34,3 tys. zł.

Z kolei reklama przy serwisie sportowym kosztuje 30,3 tys. zł w dni powszednie i 31,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 31,2 tys. zł i 30,2 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Matylda” (niedzielny wieczór) muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 28,7 tys. zł, przy serialu “Profilerka” (sobota wieczorem) - 25,9 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” i “Komisarzu Alexie” - 25,6 tys. zł. 

W TVP2 w okresie wakacyjnym w prime-time emitowane są głównie powtórki seriali i filmy. Nowością w ramówce są pokazywane co tydzień, w sobotnie wieczory koncerty w ramach “Lata z Radiem i Telewizją Polską” - reklama przy nich kosztuje maks. 25,2 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na lipiec. 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: TVP, biuro reklamy, cennik

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter