TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 listopada 2014 roku zwiększył się o 1,48 pkt. proc. do 13,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,23 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był liderem. Jego wynik to 12,11 proc., po spadku o 0,77 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,59 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,25 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Info (3,20 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVN24 (3,17 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV4 (3,01 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,08 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,64 pkt. proc. do 14,14 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,39 pkt. proc. do 13,49 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 1,25 pkt. proc. do 9,67 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,27 pkt. proc. do 7,59 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,46 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Teleexpressu” Jedynki z 5,27 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze serial „Na dobre i na złe” TVP2 (5,23 mln oglądających).Najpopularniejszym programem rozrywkowym był zajmujący piąte miejsce „Rolnik szuka żony”. Finałowy odcinek tego reality-show TVP1 pobił kolejny rekord oglądalności, gromadząc w niedzielę przed telewizorami 4,84 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.11.2014 - 23.11.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.11.2014 - 23.11.2014 - grupa 16-49

 

 

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?