'Twist' liderem wśród miesięczników młodzieżowych

Wszystkie miesięczniki dla młodzieży poprawiły w maju wyniki sprzedaży.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu jest miesięcznik ”Twist” (Bauer), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 175 695 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 67 proc.

Na drugim miejscu uplasował się ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska), ze średnią 155 315 egz., a na trzecim – ”Dziewczyna” z wynikiem 139 931 egz.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Popcorn" zanotował wzrost o 100 proc. a "Dziewczyna" o ponad 25 proc.

 maj20062005ZKDPSprzedaż ogólemTwist175695109809Popcorn15531577866Dziewczyna139931109754Fun Club115405-13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7721267913

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?