“Twist” z największym wzrostem, “13 Magazyn Nastolatki” w dół o 47 proc.

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował we wrześniu br. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “13 Magazyn Nastolatki”, którego wynik zmalał aż o połowę.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera we wrześniu br. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 195 882 egz. i stratą wynoszącą 4,85 proc.   Drugie miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 147 457 egz. Magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 30,84 proc. Obecnie kosztuje on 3,99 zł, podczas gdy rok wcześniej - 5,49 zł.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera miesięcznik „Fun Club”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 118 831 egz. i była o 25,41 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego ostatnie miejsce miesięcznika “13 Magazyn Nastolatki” wydawanego przez Egmont Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 46,60 proc. i wyniosła 26 966 egz.

  We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży zanotował “Twist” (wyniósł on 39,92 proc.). Najwięcej stracił natomiast “13 Magazyn Nastolatki”, którego sprzedaż ogółem spadła aż o 58,05 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej