Twitter wprowadza znikające po dobie tweety

Twitter udostępnia wszystkim użytkownikom testowaną od kilku miesięcy funkcjonalność o nazwie Fleets. Pozwala ona na zamieszczanie wpisów, które znikają po 24 godzinach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W założeniach Twittera Fleets to miejsce do publikowania treści, których użytkownicy z różnych powodów nie chcą zamieszczać publicznie na swoim koncie.

Testy tej funkcji, podobnej do Stories z Facebooka i Instagrama, rozpoczęły się w marcu 2020 r. Początkowo była ona dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Twittera na Androida i iOS z Brazylii. W kolejnych miesiącach mogli z niej korzystać także internauci z Włoch, Indii i Korei Płd. Teraz Twitter wprowadza Fleets na całym świecie.

Twitter podkreśla, że prowadzone do tej pory testy wykazały większą aktywność użytkowników serwisu, którzy dzięki Fleets czują się bardziej komfortowo w wyrażaniu i dzieleniu się swoimi osobistymi poglądami, przemyśleniami i uczuciami.

Poprzez Fleets na Twitterze można publikować wpisy zawierające tekst, wideo lub zdjęcia, a także reakcje na tweety innych użytkowników. Do znikających po 24 godzinach wiadomości można też dodawać różne tła czy emotikony. Wkrótce we Fleets mają się pojawić również naklejki oraz możliwość prowadzenia transmisji na żywo.

Wszyscy użytkownicy mobilnych aplikacji Twittera mają otrzymać możliwość korzystania z Fleets w przeciągu kilku najbliższych dni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication