„Twoje bankomaty są wszędzie” w kampanii MultiBanku

W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa MultiBanku. Akcję pod hasłem „Twoje bankomaty są wszędzie” przygotował dział marketingu tego banku, agencja SGAS i dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 12 lipca kampania MultiBanku reklamuje wprowadzone właśnie do jego oferty bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, z których mogą korzystać posiadacze Multikonta Aquarius. Akcja ma też ogólnie zachęcić do usług MultiBanku osoby, które zastanawiają się obecnie nad założeniem konta bankowego albo zmianą obecnego.

Działania – przebiegające pod hasłem „Twoje bankomaty są wszędzie” – obejmują prasę (czasopisma społeczne i polityczne) internet (Onet.pl, Facebook, Gazeta.pl), placówki MultiBanku (wyklejki), lotniska (okładki boardowe i ekrany informacyjne), materiały BTL oraz outdoor (siatki wielkoformatowe). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia – przygotował departament marketingu MultiBanku, jej adaptacją zajęła się agencja SGAS, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu