Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

Od 1 do 28 listopada bieżącego roku Amerykanie wydali na zakupy wsieci 10,41 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 4 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (10,839 mld USD) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

W przypadający na miniony czwartek dzień Święta Dziękczynienia,wydatki Amerykanów online wyniosły 288 milionów dolarów (wzrost o 6procent), a dzień później w tzw. "Black Friday" 534 miliony dolarów(wzrost o 1 procent). Dla porównania w roku 2007 zanotowano wzrostyodpowiednio o 29 i 22 procent. Łącznie w oba te dni sprzedażzwiększyła się wobec zeszłego roku o 2 procent.

Z kolei na poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, określany zaoceanem jako "Cyber Monday", comScore zakłada, że wydatkiAmerykanów na zakupy online znacząco wzrosną, jako że wtedykonsumenci kupują będąc w pracy, wykorzystując lepsze łączainternetowe.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?