Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

Od 1 do 28 listopada bieżącego roku Amerykanie wydali na zakupy wsieci 10,41 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 4 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (10,839 mld USD) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

W przypadający na miniony czwartek dzień Święta Dziękczynienia,wydatki Amerykanów online wyniosły 288 milionów dolarów (wzrost o 6procent), a dzień później w tzw. "Black Friday" 534 miliony dolarów(wzrost o 1 procent). Dla porównania w roku 2007 zanotowano wzrostyodpowiednio o 29 i 22 procent. Łącznie w oba te dni sprzedażzwiększyła się wobec zeszłego roku o 2 procent.

Z kolei na poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, określany zaoceanem jako "Cyber Monday", comScore zakłada, że wydatkiAmerykanów na zakupy online znacząco wzrosną, jako że wtedykonsumenci kupują będąc w pracy, wykorzystując lepsze łączainternetowe.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style